کنشگران و محققان آینده مدارس
11 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط فاطمه صفاخواه
255 بازدید
- سوگاتا میترا: تحقیقات مبتنی بر استفاده از فناوری برای ایجاد محیط یادگیری
- یونگ ژائو: رویکرد آموزش شخصمحور
- کن رابینسون: ترویج رویکرد جامعتر به آموزش و دربرگیرنده هنر و خلاقیت و تفکر انتقادی
- دیوید پرکینز: اهمیت یادگیری حل مشکلات در محیط واقعی
- هُوارد گاردنر: دفاع از هوشهای چندگانه و پرورش هوشهای چندگانه در دانشآموزان
- سلمان خان: فعال حقوق بشر و مؤسس خان آکادمی
- لورل پارپل: رئیس اجرایی شبکه معلم
- ژولین گوردهام: رئیس اجرایی سازمان «آمادگی برای زیرساخت» چهارچوب عملکرد بینالمللی در حوزه آمادگی برای شغل
- دکتر مهدی سجادی: معرفتشناسی، متدولوژی، تربیت اخلاقی و ارزشی و دینی
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
سیر مطالعاتی مهارتهای زبانی
سوادآموزی در دوران دبستان: بررسی فایلهای common core، سند درس ملی، سند تحول مقایسه اهداف...
اهمیت مهارتهای زبانی
پرداختن به مسئله مهارتهای زبانی از چند منظر اهمیت دارد. بحران در سوادِ خواندن، با...
مسائل مهارتهای زبانی
چرا در ایران سوادآموزی از ۷ سالگی آغاز میشود؟ چه مشکلاتی برای شروع سوادآموزی در...
تاریخچه مطالعات درباره آینده مدرسه
جهان در بازههای زمانی مختلف دگرگون شده است. ایدهی مدارس آینده برای چندین دهه وجود...
سیر مطالعاتی هوش و استعداد
لایو آذرخش مکری، «هوش، تبحر و دستاوردهای عالی»: لایو آذرخش مکری، «بررسی کتاب اسب تاریک»:...
زاویه نگاهها در بحث هوش و استعداد
۱. والدین: بسیاری از والدین به هوش و استعداد از این زاویه نگاه میکنند که...
دیدگاهتان را بنویسید