منابع ارشد علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی
12 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط زهرا زرینفر
271 بازدید
دروس امتحانی گرایش مدیریت آموزشی و ضرایب آن:
- زبان عمومی و تخصصی : ۲
- آمار و روشهای تحقیق در علوم تربیتی: ۲
- روشها و فنون تدریس: ۲
- مبانی، اصول و فلسفه تعلیموتربیت: ۲
- مدیریت آموزشی: ۳
- مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: ۲
- نظارت و راهنمایی: ۳
در ادامه منابع اصلی هر درس را میتوانید ببینید:
منابع دروس مدیریت آموزشی:
منابع زبان تخصصی علوم تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
انگلیسی برای دانشجویان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | طاقچه |
انگلیسی برای دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
زبان تخصصی علوم تربیتی | محسن طالبزاده نوبریان | جهش | مرکز نشر جهش |
منابع آمار و روش تحقیق |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
استنباط آماری در پژوهش رفتاری | حیدر علی هومن | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
کتاب احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی (با تجدیدنظر و اضافات) | علی دلاور | رشد | انتشارات رشد | |
تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی | جرج اندرو فرگوسن و یوشیو تاکانه، مترجم علی دلاور و سیامک نقشبندی | ارسباران | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | رمضان حسنزاده، محمد تقی مداح | ویرایش | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | دانکن کرامر و دنیس هویت، مترجم حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند و نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روشهای تحقیق در علوم رفتاری | حسن پاشاشریفی،نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روش تحقیق در علوم رفتاری | زهره سرمد و عباس بازرگان و الهه حجازی | آگه | انتشارات آگه | |
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | دوران | ||
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | علی دلاور | ویرایش | روابوک |
منابع روشها و فنون تدریس |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس) | حسن شعبانی | سازمان سمت | کتابخوان سمت | |
کلیات روشها و فنون تدریس | امان الله صفوی | معاصر | ||
الگوهای جدید تدریس | بروس جویس، امیلی کالهون و مارشا ویل، مترجم محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت |
منابع مبانی، اصول و فلسفه تعلیموتربیت |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
فلسفه آموزشوپرورش | علی اکبر شعاری نژاد | امیرکبیر | نشر امیرکبیر | |
اصول آموزشوپرورش | غلامحسین شکوهی | به نشر | بهنشر | |
آشنایی با فلسفه آموزشوپرورش | جی. اف. نلر، مترجم فریدون بازرگان دیلمقانی | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
اصول و فلسفه تعلیموتربیت | علی شریعتمداری | امیرکبیر | نشر امیرکبیر | |
مکاتب فلسفی و آراء تربیتی | جرالد ال. گوتک مترجم محمد جعفر پاک سرشت | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
نگاهی به فلسفه آموزشوپرورش | میرعبدالحسین نقیبزاده
|
طهوری | نشر طهوری |
منابع مدیریت آموزشی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مقدمات مدیریت آموزشی | علی علاقهبند | روان | روابوک | |
رهبری و مدیریت آموزشی | سید محمد میرکمالی | یسطرون | ||
مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی | علی علاقهبند | روان | روابوک | |
مدیریت آموزشی | علی شیرازی | کتاب مهربان | کتاب مهربان | |
مدیریت آموزشی و آموزشگاهی | محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت | ||
مدیریت عمومی | علی علاقهبند
|
روان | روابوک |
منابع مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اصول اساسی برنامهریزی درسی و آموزشی | رالف تایلر، مترجم علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
اصول و مفاهیم اساسی برنامهریزی درسی | کوروش فتحی واجارگاه | علم استادان | ||
مقدمهای بر برنامهریزی آموزشی و درسی | علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | یحیی فیوضات | ویرایش | ویرابوک | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | بهرام محسن پور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
برنامهریزی درسی مدارس | الف. لوی مترجم فریده مشایخ | مدرسه | ||
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی | فریده مشایخ | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
فرایند برنامهریزی آموزشی | مشاوران یونسکو، مترجم فریده مشایخ | مدرسه |
منابع نظارت و راهنمایی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
نظارت و راهنمایی آموزشی | مصطفی نیکنامی | سازمان سمت | کتابخوان سمت | |
نظارت و راهنمایی تعلیماتی | کیت اچسون و دامین گال مترجم محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت | ||
نظارت در مدیریت | جان وایلز و جوزف باندی، مترجم محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت | ||
مدیریت و رهبری آموزشی | کیمبل وایلز مترجم محمدعلی طوسی | بازتاب |
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
۱۵ راه برای پیداکردن موضوع پایاننامه (بخش دوم)
در مقاله ۱۵ راه برای پیداکردن موضوع پایاننامه (بخش اول) به این اشاره کردیم که...
۱۵ راه برای پیداکردن موضوع پایاننامه (بخش اول)
مهمترین اتفاقی که هر دانشجوی کارشناسی ارشدی با آن روبهروست، نوشتن پایاننامه است. یکی از...
نقش ما در ساختن رشتههای دانشگاه
بهنظرتان نقش هر یک از دانشجویان علوم تربیتی، در دانشگاه چیست؟ بهخصوص آن دستهای که...
لزوم نگاه بینرشتهای در علوم تربیتی
توسعه نگاه بینرشتهای در رشتههای علوم تربیتی شامل اتخاذ ذهنیتی است که دیدگاههای گوناگون را...
انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی با رویکرد مسئلهمحوری
خیلی از معرفی گرایشهای ارشد علوم تربیتی به توضیحی ساده درباره دروس آن رشته و...
گزارش روز دوم رویداد معرفی گرایشهای ارشد علوم تربیتی
برنامهریزی درسی یا برنامهریزی تحصیلی؟! در روز دوم رویداد در خدمت دکتر نقرهای بودیم که...
دیدگاهتان را بنویسید