منابع ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی
12 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط زهرا زرینفر
444 بازدید
دروس امتحانی گرایش تکنولوژی آموزشی و ضرایب آن:
- زبان عمومی و تخصصی : ۳
- آمار و روشهای تحقیق در علوم تربیتی: ۲
- روانشناسی تربیتی: ۲
- روشها و فنون تدریس: ۳
- تکنولوژی آموزشی: ۴
- سنجش و اندازهگیری در تعلیموتربیت: ۲
- مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: ۲
در ادامه منابع اصلی هر درس را میتوانید ببینید:
منابع دروس تکنولوژی آموزشی:
منابع زبان تخصصی علوم تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
انگلیسی برای دانشجویان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | طاقچه |
انگلیسی برای دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
زبان تخصصی علوم تربیتی | محسن طالبزاده نوبریان | جهش | مرکز نشر جهش |
منابع آمار و روش تحقیق |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
استنباط آماری در پژوهش رفتاری | حیدر علی هومن | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
کتاب احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی (با تجدیدنظر و اضافات) | علی دلاور | رشد | انتشارات رشد | |
تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی | جرج اندرو فرگوسن و یوشیو تاکانه، مترجم علی دلاور و سیامک نقشبندی | ارسباران | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | رمضان حسنزاده، محمد تقی مداح | ویرایش | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | دانکن کرامر و دنیس هویت، مترجم حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند و نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روشهای تحقیق در علوم رفتاری | حسن پاشاشریفی،نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روش تحقیق در علوم رفتاری | زهره سرمد و عباس بازرگان و الهه حجازی | آگه | انتشارات آگه | |
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | دوران | ||
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | علی دلاور | ویرایش | روابوک |
منابع روانشناسی تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش) | علی اکبر سیف | دوران | ||
روانشناسی تربیتی (روانشناسی آموزش و یادگیری) | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | ویرایش | ویرابوک | |
روانشناسی تربیتی | پروین کدیور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
نظریههای رشد (مفاهیم و کاربردها) | ویلیام کرین، مترجم غلامرضا خوی نژاد ، علیرضا رجایی | رشد | نشر رشد |
منابع روشها و فنون تدریس |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس) | حسن شعبانی | سازمان سمت | کتابخوان سمت | |
کلیات روشها و فنون تدریس | امان الله صفوی | معاصر | ||
الگوهای جدید تدریس | بروس جویس، امیلی کالهون و مارشا ویل، مترجم محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت |
منابع تکنولوژی آموزشی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مقدمات تکنولوژی آموزشی | محمد احدیان | نشر و تبلیغ بشری | ||
مبانی نظری تکنولوژی آموزشی | هاشم فردانش | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
اصول طراحی و تولید فیلمهای آموزشی | سید عباس رضوی | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
مقدمات تکنولوژی آموزشی | خدیجه علی آبادی
|
دانشگاه پیام نور | طاقچه | |
مبانی طراحی آموزشی | سید عباس رضوی و داریوش نوروزی | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
راهبردها و فنون طراحی آموزشی | لشین و پولاک و رایگلوث، مترجم هاشم فردانش | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
مباحث نوین در فناوری آموزشی | سید عباس رضوی | دانشگاه چمران |
منابع سنجش و اندازهگیری در تعلیموتربیت |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی | علی اکبر سیف | دوران | ||
اصول روانسنجی و روانآزمایی | حسن پاشا شریفی و نسترن شریفی | رشد | نشر رشد |
منابع مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اصول اساسی برنامهریزی درسی و آموزشی | رالف تایلر، مترجم علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
اصول و مفاهیم اساسی برنامهریزی درسی | کوروش فتحی واجارگاه | علم استادان | ||
مقدمهای بر برنامهریزی آموزشی و درسی | علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | یحیی فیوضات | ویرایش | ویرابوک | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | بهرام محسن پور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
برنامهریزی درسی مدارس | الف. لوی مترجم فریده مشایخ | مدرسه | ||
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی | فریده مشایخ | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
فرایند برنامهریزی آموزشی | مشاوران یونسکو، مترجم فریده مشایخ | مدرسه |
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
۱۵ راه برای پیداکردن موضوع پایاننامه (بخش دوم)
در مقاله ۱۵ راه برای پیداکردن موضوع پایاننامه (بخش اول) به این اشاره کردیم که...
۱۵ راه برای پیداکردن موضوع پایاننامه (بخش اول)
مهمترین اتفاقی که هر دانشجوی کارشناسی ارشدی با آن روبهروست، نوشتن پایاننامه است. یکی از...
نقش ما در ساختن رشتههای دانشگاه
بهنظرتان نقش هر یک از دانشجویان علوم تربیتی، در دانشگاه چیست؟ بهخصوص آن دستهای که...
لزوم نگاه بینرشتهای در علوم تربیتی
توسعه نگاه بینرشتهای در رشتههای علوم تربیتی شامل اتخاذ ذهنیتی است که دیدگاههای گوناگون را...
انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی با رویکرد مسئلهمحوری
خیلی از معرفی گرایشهای ارشد علوم تربیتی به توضیحی ساده درباره دروس آن رشته و...
گزارش روز دوم رویداد معرفی گرایشهای ارشد علوم تربیتی
برنامهریزی درسی یا برنامهریزی تحصیلی؟! در روز دوم رویداد در خدمت دکتر نقرهای بودیم که...
دیدگاهتان را بنویسید