منابع ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی
12 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط زهرا زرینفر
113 بازدید

دروس امتحانی گرایش تکنولوژی آموزشی و ضرایب آن:
- زبان عمومی و تخصصی : ۳
- آمار و روشهای تحقیق در علوم تربیتی: ۲
- روانشناسی تربیتی: ۲
- روشها و فنون تدریس: ۳
- تکنولوژی آموزشی: ۴
- سنجش و اندازهگیری در تعلیموتربیت: ۲
- مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: ۲
در ادامه منابع اصلی هر درس را میتوانید ببینید:
منابع دروس تکنولوژی آموزشی:
منابع زبان تخصصی علوم تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
انگلیسی برای دانشجویان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | طاقچه |
انگلیسی برای دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
زبان تخصصی علوم تربیتی | محسن طالبزاده نوبریان | جهش | مرکز نشر جهش |
منابع آمار و روش تحقیق |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
استنباط آماری در پژوهش رفتاری | حیدر علی هومن | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
کتاب احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی (با تجدیدنظر و اضافات) | علی دلاور | رشد | انتشارات رشد | |
تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی | جرج اندرو فرگوسن و یوشیو تاکانه، مترجم علی دلاور و سیامک نقشبندی | ارسباران | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | رمضان حسنزاده، محمد تقی مداح | ویرایش | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | دانکن کرامر و دنیس هویت، مترجم حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند و نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روشهای تحقیق در علوم رفتاری | حسن پاشاشریفی،نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روش تحقیق در علوم رفتاری | زهره سرمد و عباس بازرگان و الهه حجازی | آگه | انتشارات آگه | |
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | دوران | ||
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | علی دلاور | ویرایش | روابوک |
منابع روانشناسی تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش) | علی اکبر سیف | دوران | ||
روانشناسی تربیتی (روانشناسی آموزش و یادگیری) | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | ویرایش | ویرابوک | |
روانشناسی تربیتی | پروین کدیور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
نظریههای رشد (مفاهیم و کاربردها) | ویلیام کرین، مترجم غلامرضا خوی نژاد ، علیرضا رجایی | رشد | نشر رشد |
منابع روشها و فنون تدریس |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس) | حسن شعبانی | سازمان سمت | کتابخوان سمت | |
کلیات روشها و فنون تدریس | امان الله صفوی | معاصر | ||
الگوهای جدید تدریس | بروس جویس، امیلی کالهون و مارشا ویل، مترجم محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت |
منابع تکنولوژی آموزشی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مقدمات تکنولوژی آموزشی | محمد احدیان | نشر و تبلیغ بشری | ||
مبانی نظری تکنولوژی آموزشی | هاشم فردانش | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
اصول طراحی و تولید فیلمهای آموزشی | سید عباس رضوی | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
مقدمات تکنولوژی آموزشی | خدیجه علی آبادی
|
دانشگاه پیام نور | طاقچه | |
مبانی طراحی آموزشی | سید عباس رضوی و داریوش نوروزی | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
راهبردها و فنون طراحی آموزشی | لشین و پولاک و رایگلوث، مترجم هاشم فردانش | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
مباحث نوین در فناوری آموزشی | سید عباس رضوی | دانشگاه چمران |
منابع سنجش و اندازهگیری در تعلیموتربیت |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی | علی اکبر سیف | دوران | ||
اصول روانسنجی و روانآزمایی | حسن پاشا شریفی و نسترن شریفی | رشد | نشر رشد |
منابع مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اصول اساسی برنامهریزی درسی و آموزشی | رالف تایلر، مترجم علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
اصول و مفاهیم اساسی برنامهریزی درسی | کوروش فتحی واجارگاه | علم استادان | ||
مقدمهای بر برنامهریزی آموزشی و درسی | علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | یحیی فیوضات | ویرایش | ویرابوک | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | بهرام محسن پور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
برنامهریزی درسی مدارس | الف. لوی مترجم فریده مشایخ | مدرسه | ||
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی | فریده مشایخ | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
فرایند برنامهریزی آموزشی | مشاوران یونسکو، مترجم فریده مشایخ | مدرسه |
دیدگاهتان را بنویسید