منابع ارشد علوم تربیتی گرایش برنامهریزی درسی
12 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط زهرا زرینفر
133 بازدید

دروس امتحانی گرایش برنامهریزی درسی و ضرایب آن:
- زبان عمومی و تخصصی : ۲
- آمار و روشهای تحقیق در علوم تربیتی: ۲
- روانشناسی تربیتی: ۲
- روشها و فنون تدریس: ۳
- مبانی، اصول و فلسفه تعلیموتربیت: ۲
- مدیریت آموزشی: ۲
- سنجش و اندازهگیری در تعلیموتربیت: ۱
- مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: ۳
در ادامه منابع اصلی هر درس را میتوانید ببینید:
منابع دروس برنامهریزی درسی:
منابع زبان تخصصی علوم تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
انگلیسی برای دانشجویان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | طاقچه |
انگلیسی برای دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی | منصور کوشا | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
زبان تخصصی علوم تربیتی | محسن طالبزاده نوبریان | جهش | مرکز نشر جهش |
منابع آمار و روش تحقیق |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
استنباط آماری در پژوهش رفتاری | حیدر علی هومن | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
کتاب احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی (با تجدیدنظر و اضافات) | علی دلاور | رشد | انتشارات رشد | |
تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی | جرج اندرو فرگوسن و یوشیو تاکانه، مترجم علی دلاور و سیامک نقشبندی | ارسباران | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | رمضان حسنزاده، محمد تقی مداح | ویرایش | روابوک | |
روشهای آماری در علوم رفتاری | دانکن کرامر و دنیس هویت، مترجم حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند و نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روشهای تحقیق در علوم رفتاری | حسن پاشاشریفی،نسرین شریفی | سخن | انتشارات سخن | |
روش تحقیق در علوم رفتاری | زهره سرمد و عباس بازرگان و الهه حجازی | آگه | انتشارات آگه | |
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | دوران | ||
روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی | علی دلاور | ویرایش | روابوک |
منابع روانشناسی تربیتی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش) | علی اکبر سیف | دوران | ||
روانشناسی تربیتی (روانشناسی آموزش و یادگیری) | اسماعیل سعدیپور (بیابانگرد) | ویرایش | ویرابوک | |
روانشناسی تربیتی | پروین کدیور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
نظریههای رشد (مفاهیم و کاربردها) | ویلیام کرین، مترجم غلامرضا خوی نژاد ، علیرضا رجایی | رشد | نشر رشد |
منابع روشها و فنون تدریس |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس) | حسن شعبانی | سازمان سمت | کتابخوان سمت | |
کلیات روشها و فنون تدریس | امان الله صفوی | معاصر | ||
الگوهای جدید تدریس | بروس جویس، امیلی کالهون و مارشا ویل، مترجم محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت |
منابع مبانی، اصول و فلسفه تعلیموتربیت |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
فلسفه آموزشوپرورش | علی اکبر شعاری نژاد | امیرکبیر | نشر امیرکبیر | |
اصول آموزشوپرورش | غلامحسین شکوهی | به نشر | بهنشر | |
آشنایی با فلسفه آموزشوپرورش | جی. اف. نلر، مترجم فریدون بازرگان دیلمقانی | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
اصول و فلسفه تعلیموتربیت | علی شریعتمداری | امیرکبیر | نشر امیرکبیر | |
مکاتب فلسفی و آراء تربیتی | جرالد ال. گوتک مترجم محمد جعفر پاک سرشت | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
نگاهی به فلسفه آموزشوپرورش | میرعبدالحسین نقیبزاده
|
طهوری | نشر طهوری |
منابع مدیریت آموزشی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
مقدمات مدیریت آموزشی | علی علاقهبند | روان | روابوک | |
رهبری و مدیریت آموزشی | سید محمد میرکمالی | یسطرون | ||
مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی | علی علاقهبند | روان | روابوک | |
مدیریت آموزشی | علی شیرازی | کتاب مهربان | کتاب مهربان | |
مدیریت آموزشی و آموزشگاهی | محمدرضا بهرنگی | کمال تربیت | ||
مدیریت عمومی | علی علاقهبند
|
روان | روابوک |
منابع سنجش و اندازهگیری در تعلیموتربیت |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی | علی اکبر سیف | دوران | ||
اصول روانسنجی و روانآزمایی | حسن پاشا شریفی و نسترن شریفی | رشد | نشر رشد |
منابع مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی |
مؤلف و مترجم | نشر | پیوند به نشر | پیوند به کتابخوان |
اصول اساسی برنامهریزی درسی و آموزشی | رالف تایلر، مترجم علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
اصول و مفاهیم اساسی برنامهریزی درسی | کوروش فتحی واجارگاه | علم استادان | ||
مقدمهای بر برنامهریزی آموزشی و درسی | علی تقی پورظهیر | آگه | نشر آگه | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | یحیی فیوضات | ویرایش | ویرابوک | |
مبانی برنامهریزی آموزشی | بهرام محسن پور | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
برنامهریزی درسی مدارس | الف. لوی مترجم فریده مشایخ | مدرسه | ||
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی | فریده مشایخ | سازمان سمت | سمت | کتابخوان سمت |
فرایند برنامهریزی آموزشی | مشاوران یونسکو، مترجم فریده مشایخ | مدرسه |
دیدگاهتان را بنویسید